To main content
Har du spørsmål om kommende revisjoner, sertifikat eller behøver du teknisk support på Interteks portal iEnable? Da skal du henvende deg til Interteks Certifications Customer Helpdesk.

For de fleste at Intertek Certifications kunder er revisorene det opplagte kontaktpunktet. Ettersom en revisor tilbringer en god del tid hos kunde på grunn av revisjoner er det imidlertid en kontaktpunkt med hindringer. Derfor har Intertek Certification siden en tid tilbake hatt en Customer Helpdesk som håndterer all planlegging av revisjoner og alt annet som hører til. – Vi tar i mot bestillinger, allokerer revisorer og planlegger revisjoner, sender ut sertifikat, gir sertifiseringmerker til kunder, oppdaterer kontaktinformasjon i våre systemer og svarer på alle eventuelle spørsmål våre kunder har, sier Merie Sturny, sjef for den ti-manns sterke avdelingen som fungerer som et knutepunkt for Intertek certifications virksomhet. Dessuten tar vi hånd om spørsmål og teknisk support rundt vår kundeportal iEnable.

Intertek Certifications Customer Helpdesk kan nåes på +46 (0)8-750 03 33 alle hverdager mellom 08:00 og 17:00 eller på epost customerhelpdesk@intertek.com